skitsamma

Direktlänk till inlägg 21 mars 2015

Helg

Av Marika - 21 mars 2015 10:40

Då jobbar man denna helgen, hatar verkligen att jobba helg skulle så jävla gärna bara jobba måndag-fredag, så jag kan tillbringa helgen tillsammans med min son som jag saknar jävligt mkt..
Har inte träffat honom sen i fredags förmiddag när jag lämnade honom på dagis. Igår jobbade jag kvällen så när jag kom hem sov han och i morse när jag åkte sov han.
Idag slutar jag 16.00 men får endå inte träffa min lilla skrutt då han inte är hemma så får se om man hinner se honom nått innan han ska sova ikväll annars får ja vänta tills på måndag för i morgon jobbar jag 7-21!
Längtar så äckligt mkt tills jag går hem på mamma ledigt sista april, då kan ja umgås med min lilla skrutt hela dagarna. Och ska bli jävligt gött att slippa jobbet. Har vart för mkt ett tag och dä tar verkligen på en psykiskt & fysiskt så man får anstränga sej många gånger för att inte råka säga eller göra nått korkat!

Nä slut på vilan för en stund, dags att fortsätta jobba så dagen går fort..


Over And Out

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

:)

Av Marika - 21 mars 2015 11:11

Fick äran att träffa min lilla skrutt nyss när dem passera Väse, värmde i hjärtat! ...

Av Marika - 22 februari 2015 18:12


Så jävla sant! Älskar denna bild för mer sanning finns inte :) ...

Av Marika - 12 februari 2015 15:39

Lösenordsskyddar mina blogg inlägg fr.o.m. efter detta! Använder bloggen för att avreagera mej och ventilera mej men lika bra att hålla mina känslor för mej själv då vissa tydligen inte har annat för sig än lägga nästan i blöt! Så jävla omoget så...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards